Life as an inspiration

Blogimise väljakutse, päev nr 11

33b41fcd20f389a28cf8613dcf901f7e11. Kirjuta oma tänasest päevast

Öö oli tuuline. Mina hommikul unine. 8 tundi und ja ei miskit.

Äratus kell 6.15

Tööpäeva algus 7.00

7-9 oli rahulik, sai omi asju teha. Kell 09.01 sai kolleeg esimese kõne, mul oli siis paus. Ja siis hakkas pihta. Inimesed on ikka imelikud. Üks helistab, et laps murdis hamba ja ei tahagi mingit kompensatsiooni, sest „noh, hambaravi ju lastele tasuta, ma lihtsalt tahtsin teile teada anda“. Teine helistab, et kommikarbis 3 kommi puudu. Prioriteedid elus. Päeva peale veel teine, vanem mees, et hambad pooleks, aga tema ei taha midagi, lihtsalt andis teada. Vägisi paku teisele vautsherit.

Muidu töö sakib endiselt. Isegi siis, kui on normaalsed kliendid ja kõned, sak sak sakib ikka.

Lõunal sõin juustu-singi võikusid. Kui peaaegu söödud, avastasin, et saia ääred kõik hallitasid. Pole hullu, eemaldasin need ja sõin edasi. Enamik saiast nagunii söödud. Mis see natuke hallitust ikka teeb. Peab uue saia ostma.

Ma olin poole päeva peal nii uimane, et kui helistati ja öeldi, et kommid ei meeldinud, kas tasuta pakki ei saaks, ütlesin et saad vautsheri ja unustasin isegi toote koode küsida. Ahh, savi. Ja kui lõpuks andmeid sisestama hakkasin, avastasin, et ma polnud aadressi korralikult üles kirjutanud. Helistan homme.

Päev otsa oli mure, mida õhtusöögiks teha. Lõpuk siis Lidli lasanje. Ja 49 penni eest jõuluvanakujuline shokolaad kah ostetud

Väljas endiselt meeletu tuul. +5, aga selline tunne, et polegi plusskraade. Lubatakse homme ja/või ülehomme lund ka. Pähh

BodyShopis oli 12£ne kätekreem kuuekaga müügil. Jooksin ruttu poest ära, enne kui ostangi.

Mees saatis sõnumi, et Saksamaal käidud ja passivahetuse paber olemas nagu naksti. Juhuuuu!!! No näedsa siis, ei läind poolt aastatki, sai 5 kuuga selle paberi ära toodud. Tubli poiss!!!

**************************

Eile. Käisin Primarkis. Üle paari kuu kohe. Asju nii palju, nii lahedaid. Minu minimalistist rahakoguja muutus kohe ostusõltlaseks. No õnneks ei ostnud peale VAJALIKU asja midagi, aga hing läks jälle katki. Uusi bikiine oleks vaja, eelmised saavad kevadel 5 aastat vanaks ja hakkavad alla andma. Ja ma leidsin vähemalt VIIS ERINEVAT KÄEKOTTI, mida mul hirmsasti VAJA ON KOHE NÜÜD JA PRAEGU!!!!! Ja et äkki vennatütrel on eelmine kord viidud käekott juba ribadeks, et ostan uue…..

***********************

Üleeile käisin arsti juures.

Arst: kui vana te olete?

Mina: eeee….. 37

Arst: pani mõtlema või?

Mina: nojah, mul alles oli sünna, pole veel meelde jäänud

**************************

Üleüleeile. Ostsin lennupileteid Brüsseli ja tagasi, märtsis minek. Minnes odav, aga öösel bussiga Dublini ja siis Ruinairiga Brüsseli ja kell 10 olen kohal, aga programm hakkab kell 14 ja ma ei tea, kuidas terve päeva vastu pean. Pühapäeval otselennuga tagasi. Hind oli mõistlik, 39 euri üks ots. Broneerisin ära ja siis, et vali istekoht, 10 euri. Keelduda ei saanud, nagu nt odavlendudel on, et pangu siis suvalisse kohta istuma. No persse küll, midagi pole teha. Klikk edasi ja siis et Masterkaardiga maksmisel teenustasu 8 euri. KAHEKSA EURI!!!!!! WTF!!!! Ma maksin 18 euri niisama mitte kui millegi eest. Brussels Airlines, see on viimane kord, kui ma teiega lendan. Vot sulle sähh, idioodid!!!!!

*****************************

Üleüleüleeile. Üks majakaaslane jättis suitsetamise maha. Ja teine läks reisile, tegi enne suure õhtusöögi ja köök oli, kui seapesa. Hommikul kolmandaga arutasime, et kas ta tõesti öösel veel enne bussile minekut pesi nõusid. Hiljem selgus, et see mittesuitsetaja nüüdsest, oli kell 8 üles ärganud ja nii rahutu olnud, et pesi nõud ära. Nüüdsest aitame tal suitsust eemal olla. Jätame nõud kõik kraanikaussi.