Life as an inspiration

Oktoober Hollandis

Olin 3 päeva Hollandis, pikem nädalavahetus, kuigi oluliselt mitte: eile pidin juba kell 9.17 rongile saama, et siis lennujaama sõita. Ja tunne on, nagu oleks 3 nädalat ära olnud, nii masendav ja kopp on ees… Esimest korda Belfastis oldud aja jooksul ma ei tahtnud Hollandist ära tulla. Just töö pärast, Belfast ise ja siinsed sõbrad on endiselt maailma parimad!

Eelmisel reedel hakkasin juba varakult vaatama, et kuidas lennuga on. Esimese ehmatuse saingi juba hommikul, kui Belfasti lennujaama leht näitas, et lisaks mitmele muule EasyJet lennule on ka minu lend hilinemas pea 50 minutit. Õnneks päeva peale see teade kadus ära ja suht õigel ajal oli lend ka. Natuke hilines, aga mitte oluliselt. Ja õhtul kella 23 ajal jõudsin koju.

Laupäeval magasin natuke pikemalt, aga väss oli ikka ja kuna oli kokkusaamine ühe sõpsiga, siis kaua vedeleda ei saanud. Käisin turul, ostsin ploome (yumm) (eelmisel korral olid 10 medium suuruses muna 1,30€, nüüd 1,70+15 senti karp peale seda mürgiste munade paanikat), poes (minu panga ATM on kinni müüritudd) ja kohvil. Vihma muudkui sadas ja ilma osas vahet polnud, Zwolle või Belfast.

Pühapäeval Amsterdami Eesti Kooli meisterdamist andma. Jäin jälle hiljaks, sest kuigi olin seal paar korda käinud, siis unustasin ära, kummalt poolt rongijaamast välja peab minema. Nii käisingi ümber vale piirkonna kvartali ja siis tagasi rongijaama ja küsisin igaks juhuks, kus õige tänav on. Ja ennäe, oligi teisel pool 🙂 Sai üle pika aja jälle tuttavaid, vahvaid nägusid nähtud ja ühe uue tuttava, seega päev oli korda läinud. Pärast rongiga sõit oli paras sekeldamine, sest rongile minnes ei olnud kuskil teadet, et see vaid Almeresse sõidab ja edasi tuli siis rongi vahetada ja see sõitis ilmatu kaua. Aga koju ma sain.

Ja siis esmaspäeval jälle tagasi minek. Lend hilines veidi, kuigi eeldati, et kõik läheb plaani kohaselt. Lugesin siis aga raamatut usinalt ja saingi varsti koju. Ja siis kohalikku Umi Falafeli sööma koos Sloveenia kolleegiga ja panka sente viima. Nüüd on 21£ kenasti Camino France eelarvesse lisandunud. Mul oli mitu purki 1- ja 2-penniseid täis, sekka viiekaid ka ja kokku oli paar kilo, pidin seljakotiga panka minema. Sain sendid vahetatud ja sull arvele. Pole paha